Thursday, August 23, 2007

HNT-Lime Dress

Thanks to all who left such lovely comments last week. So many of you said I should have indulged myself and I thought about that.


Then airplanejayne said...
every year you buy back-to-school clothes for the kid(s). When was the last time YOU got a BTS outfit? Don't YOU have to drive them to school? Don't YOU have to go to B.T.S. night? Don't YOU have to go meet teachers? the kid's friends? hel-LO!?!?!? You deserve the dress!!!! Go buy it!


Sometime laterwitnessing am i said...
You should splurge, go for it. You deserve it, buy it, make it yours. Nobody is noticing what isn't buttoned up and it says alot if you felt good in it. "It hid the bits I am self conscious about and sorta did nice things for the bits that ain't too shabby." That is a good thing.Wear it . . . out to dinner. Wear it to the grocery store -- just for fun.


Those two folks made me giggle at the suggestions as to where I should wear the dress and it appealed to my sense of zaniness so I thought, 'Why not? They are right!' I went back to the store and they actually had the dress in a size larger. It's still a bit snug but I can close it at least and although I have never bought clothing with the incentive to loose weight before I did this time.


With that, may I present to you with shots from my real camera, not the one in my phone...


The Lime Dress.














I figure I have tie dyed you all to death. So, who wants a 'Lime Dress brightens the mundane duties of daily life series' for HNT? I gotta get some use outta this dress now that I own it.


HHNT

55 comments:

G-Man said...

Lime in Lime,
What a novel thought!
What an awesome dress!!
Absolutely breathtaking!
You look so stunning Michelle, a Knockout!!
Thanks for listening to your tasteful friends..
HHNT..xoxox

Cooper said...

You look outstanding !!! Glad you went back and got it. Sometimes we have to indulge ourselves...we are worth it !!

Hollz said...

beautiful colour:)

HHNT!

Moosekahl said...

That is absolutely gorgeous and "perfect" for the real you. You need to wear it wherever you can. Happy HNT

lecram sinun said...

Glad you got it! MMMMM... slurp! Cheers and Happy HNT!

Logophile said...

gawgeous dress and gawgeous you!
I definitely vote for a green dress series
:D

Polt said...

Oh I'll go for that series!! outta be a hoot! Or you could just start a Lime-Dress thing like the Os-Shirt thing....have people take photos of themselves in it. hell I'd wear it for a HNT series! :)

HAPPY HNT!

Vixen said...

Lovely!

:)

happyHNT!

mr ratburn said...

Hurray she bought the dress! I am so glad that you indulged...now this is just the beginning..next, I predict plane tickets and runaway weekends!
HHNT Lime

Susie said...

OOps that was me..but Mr Ratburn says Hubba Hubba!

J Morgetron said...

You made the right decision.
HHNT!
-J

Blissfully Wed said...

Hotchie motchie!

I do love everything about those shots. So very sexy.

HHNT!

TUG said...

I'm game...go for it! HHNT!

Charlie said...

beautiful dress and you look fantastic in it. HHNT

rob said...

You look almost naked out of tie-dye.

HHNT.

My Girlfriend is hot said...

Gorgeous dress. What makes it look fabulous is you in it. HHNT

Pauline said...

You look great in your lime dress, well done for treating yourself!

Sheri said...

Perfect! I'm so glad you treated yourself and you look fabulous!!!

barman said...

Booty shaking time! Wow you look awesome Lime. Time for a night out for sure. Of course the grocery store sounds good too. It would be a little like when I go to Meijer (local retail discount store) with a suit and tie on (not on purpose of course). It just is not the way people dress there. You could certainly make a splash at the grocery store. Ask them where they keep the caviar at. LOL

barman said...

I have a question. Does Mr Ratburn even exist Susie? That is not the first time you were speaking for him. I have my eye on you girl! :)

Charles said...

Was that a purchase for you, or for Mr. Lime? Either way I guess you can get the benefits. :)
Now make him take you out to dinner.

Rachel said...

That is a great dress and you look great in it.

Have fun!

:)

MizMouthy said...

That dress was made for you and your GORGEOUS figure!

If I could whistle (and you could hear me...lol) I would!!

I am so glad you went back and got it! Momma's DO deserve a treat once in awhile too :)

HHNT!

Shari said...

I am glad you went for it. It's a beautiful dress.

Sometimes we all gotta spoil ourselves. :)

MONA said...

AH! It is finally your's!

& it looks great on ya.

I love the print design. We have such things hand embroidered in India.

The color suits you sooo much!

LOL! & the words in the verification show the same color!

steve said...

Lovely as always!!

Crabby said...

Damn, Lime! That's a great dress and it's smokin' on you. You should indulge yourself more often.

Anybody not blowing this pic up really should because you're missing a lot of the details in it.

Love the colors too.

bsoholic said...

Woohoo! Awesome lime dress! :D

Happy HNT!

bittersweet me said...

beautiful - and the dress too

happy HNT

tkkerouac said...

So beautiful!
now put on your higest heels and parade down the street
Happy HNT!

Top cat said...

Beautiful dress
Beautiful You.:)
tc

Keyser Soze said...

Nice dress. Now take it off.

WHOOPS! I said that out loud...

I mean uh...HHNT!

Bunny said...

Gorgeous!! You look fabulous in the dress and make the dress look fabulous! I'm so glad you bought it!

HHNT!

Cosima said...

Lime, you look fabulous, woohoo!

SignGurl said...

That dress was made for you. It fits your every curve and doesn't look top tight anywhere.

I hope the dress makes you feel as great as you look.

SignGurl said...

Uhhh...that was supposed to be TOO tight, not top tight. Must check my eyes.

Tommy said...

You are beautiful ... just beautiful. You glow in it, you know? Truly, you do.
HHNT
TG

Phaedrous said...

Looks real good on you, Lime.

Congrats.

P.

~Tim said...

I still don't understand why you think you need to close it....

HHNT

Stealth said...

You look lovely as always!!!

Semi-Celibate Man said...

A great dress, filled out nicely! Happy HNT

Rebicmel said...

you look good in lime, lime, the dress is gorgeous.

S said...

LOL @ Barman, does MR Ratburn really exist?

He he Im reall single :D and Ratburn is merely a fig newton of my imagination!!

Flash said...

Let me check my previous statements....yep..s.till the same....

YOWZA!

snowelf said...

You OWN that dress!!

And I don't just mean it's hanging in the closet!!

--snow

tsduff said...

My sweetie and I tie-dyed for the very first time in our respective lives, although we are both known hippies. I will never be tie-dyed to death. But, that being said, your dress is stunning, with you in it :-)

M said...

oh yeah. that looks great!

you have to jump on it when you find a good dress in a flattering color. even if you wear it around the house to vacuum, it is worth it. (altho i still think you should call a babysitter and make a date with your husband!)

Brian said...

Geez Lime....you'd make any dress look great but you look highly delectable in this one. Great pics!

Boysenberry said...

Bloody hell, Lime... just about dropped the laptop :) I think another "Phwoar" is in order.

Palm Springs Savant said...

"you're gorgeous baby, you're gorgeous" love the back side shot too

The Zombieslayer said...

That dress looks great on you. You definitely have the shape for it. :)

Lolly said...

It's a beautiful dress! And the right woman is wearing it!

Gawpo said...

You are gorgeous.

You are beautiful.

You are ravishing.

You are HAWGHT!!!! Ssssssssss.....

Gawpo said...

Had to come back.

Hubba-HUBBA!!!!

airplanejayne said...

::dancing around the room::

yeah,yeah,yeah!!!

please remember to pack this purdy dress for our pending pole-dancing-road-tripping-escapade.